Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu provozovaném společností Coroline, a.s.

1. Obecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě www.cerises.cz a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

1.1 Vymezení pojmů

Informace o uzavřené smlouvě a smluvních podmínkách

1.2 Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři. Prodávající je povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit kupujícímu její obdržení. S ohledem na to je kupující povinen v objednávce správně a úplně vyplnit údaj své emailové adresy pro potvrzení přijetí objednávky.

1.3 Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi předem seznámit a uchovat si je pro opakované zobrazení. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavírána v jazyce českém, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či spotřebitele, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována v elektronické podobě po dobu jednoho roku za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Spotřebitel k ní má přístup za předpokladu předchozího založení účtu na internetovém obchodě. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na internetových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Kupující se stává vlastníkem objednaného zboží teprve úplným zaplacením kupní ceny. Nebezpečí škody na zboží však na kupujícího přechází již jejím převzetím.

Dodací a platební podmínky

1.4 Způsob platby:

a) Platba dobírkou na území České republiky.

b) Platba dobírkou mimo území České republiky je možná jen na Slovensko.

U způsobu platby dobírkou hradí kupující cenu zboží a poštovného prostřednictvím přepravce při převzetí zásilky.

c) Platba převodem na účet: po potvrzení objednávky obdrží kupující email, v němž jsou uvedeny potřebné platební údaje (číslo účtu, variabilní symbol a požadovaná částka). Po připsání peněz na účet prodávajícího, je zboží odesláno.

Všechny ceny zboží jsou uvedeny u jednotlivých produktů. Vedle ceny za zboží je kupující povinen hradit cenu za poštovné.

CENA poštovného na území České republiky:

CENA poštovného na území Slovenské republiky je 400,-Kč.

Cena poštovného do ostatních států se řídí platným ceníkem České pošty.

1.5 Způsob dopravy. Můžete si vybrat z následujících způsobů dopravy:

Kupující je povinen převzít objednané zboží při jeho dodání na místě, které určil, v této souvislosti je kupující povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu pro doručení objednaného zboží. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn předem, a to ještě před závazným potvrzením a odesláním objednávky.

Kupující je povinen při převzetí zásilky provést kontrolu zásilky s cílem zjistit, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zjistí-li kupující, že je doručená zásilka poškozená, není povinen zásilku převzít a sepíše s přepravcem protokol o škodě. Bezprostředně poté, oznámí kupující prodávajícímu, že při přepravě došlo k poškození zásilky.

1.6 Cena a dodací lhůta

Všechny ceny zboží jsou uvedeny u jednotlivých produktů. Vedle ceny za zboží je kupující povinen hradit cenu poštovné, (viz. Dodací a platební podmínky, Způsob dopravy).

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen zboží.

Jedná-li se o zboží, které je u dodavatele dlouhodobě nedostupné, upozorní prodejce kupujícího na tuto skutečnost a domluví individuálně s kupujícím případnou změnu objednávky či odstoupení od smlouvy. Pokud byla již v tomto případě objednávka zaplacena předem, vrátí prodávající kupujícímu na účet plnou částku za objednávku, a to do 7 dnů od odstoupení kupujícího či prodávajícího nebo uzavření dohody o zrušení objednávky.

Dodací lhůty jsou uvedeny jednotlivě u každého zboží.

2. Právo odstoupit od smlouvy

2.1 Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od uzavřené smlouvy v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží. V případě odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího bude kupující neprodleně kontaktován. Pokud již bylo za zboží zaplaceno, budou kupujícímu finanční prostředky převedeny zpět na jeho účet bez zbytečného odkladu, případně se lze dohodnout na jiné formě vrácení finančních prostředků. Pro případ vrácení finančních prostředků, doporučuje prodávající kupujícímu uvádět v objednávce číslo účtu (pro rychlejší variantu vrácení peněz). Jestliže kupující nemá bankovní účet, peníze mu budou vráceny poštovní poukázkou nejpozději do čtyř týdnů. K vrácení peněz na účet dojde nejpozději do dvou týdnů.

2.2 Prodávající umožňuje spotřebiteli dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, aby odstoupil od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Spotřebitel tak má právo na vrácení zboží bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Pokud se kupující spotřebitel rozhodne tohoto práva využít, postačuje odeslat prodávajícímu odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty (doporučujeme tak učinit nejlépe písemnou formou, která zajišťuje snažší prokazatelnost učiněného právního jednání, kterým se smlouva ruší). Dále je kupující povinen ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit prodávajícímu zboží, které na základě smlouvy obdržel, a to v nepoškozeném stavu, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu apod.) a s dokladem o koupi zboží (či s jiným dokladem prokazujícím koupi výrobku u prodávajícího). Odstoupit od smlouvy může kupující též před expedicí zboží - emailem na obchod@cerises.cz

V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g) náklady spojené s navrácením zboží.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který použil spotřebitel pro provedení počáteční transakce, pokud výslovně neurčil jinak a nevzniknou-li mu tím další náklady. Platbu však prodávající vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

Upozornění
Každá položka má etiketu. Tuto etiketu doporučujeme ponechat pevně připojenou k oděvu. V případě, že etiketa nebude při vrácení zboží připevněna, může prodávající uplatnit vůči kupujícímu spotřebiteli odpovídající finanční kompenzaci. V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, budeme uplatňovat vůči kupujícímu požadavek na náhradu škody (v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu). Právo kupujícího spotřebitele odstoupit od smlouvy bez jakékoliv sankce však není tímto jakkoliv dotčeno.

2.3 V případě odstoupení spotřebitele, je spotřebitel povinen vrátit vše, co na základě kupní smlouvy získal (Např. pokud se vrací zboží, jehož součástí byla nějaká akce, bonus, tak i to je potřeba vrátit). Zboží má být spotřebitelem řádně zabaleno pro přepravu, aby bylo chráněno před poškozením. Při nesplnění uvedených podmínek, může prodávající vůči spotřebiteli požadovat kompenzaci z titulu náhrady škody, která spočívá ve snížení hodnoty vraceného zboží, jak je uvedeno v bodě 2.2. Tím není v žádném případě dotčen nárok spotřebitele na bez sankční odstoupení od smlouvy. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel, proto nelze zaslat zboží na dobírku.

2.4 Prodávající a kupující se mohou dohodnout na zrušení smlouvy, jestliže zboží dosud nebylo předáno k přepravě. Pokud bylo již zboží zaplaceno předem, vrátí prodávající kupujícímu na účet plnou částku za zboží, a to do 14 dnů od uzavření dohody o zrušení smlouvy.

3. Informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti z vadného plnění (reklamace)

Tyto podmínky upravující odpovědnost prodávajícího za vady prodaného zboží se týkají kupujícího, který je spotřebitelem. Řídí se tak především občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Vztah kupujícího (nespotřebitele) a prodávajícího z odpovědnosti za vady se řídí občanským zákoníkem.

3.1 Vady zboží při převzetí

Kupující prohlédne zboží při jeho převzetí a přesvědčí se o jeho vlastnostech a množství.

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Má-li zboží vady při převzetí, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má prodávající i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

3.2 Zákonná odpovědnost za vady po převzetí zboží

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady (podat reklamaci), která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,

b) na odstranění vady opravou věci,

c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.

Místem pro uplatnění reklamace je sídlo prodávajícího uvedené výše.

O reklamaci spotřebitele rozhodne prodávající ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Uplatní-li spotřebitel právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

4. Ochrana osobních údajů

V souladu s Obecným nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů a zákona č. 101/2000 Sb., informuje tímto prodávající kupujícího o následujících skutečnostech:

4.1 Správcem osobních údajů je prodávající. Osobní údaje jsou chráněny a je s nimi nakládáno v souladu s Nařízením 2016/679 a zákonem č. 101/2000 Sb.

4.2 Osobní údaje jsou evidovány v rozsahu jméno, příjmení, adresa kupujícího, telefonický a emailový kontakt. Prodávající výslovně uvádí, že nezpracovává IP adresy návštěvníků eshopu.

4.3 Osobní údaje nejsou předávány třetím subjektům s výjimkou zajištění dopravy zboží (v rozsahu jméno, příjmení, adresa, emailový a telefonický kontakt), s čímž kupující uzavřením objednávky souhlasí. Osobní údaje nejsou předávány do zahraničí.

4.4 Prodávající informuje kupujícího, že u osobních údajů poskytnutých v rámci této smlouvy je kupující oprávněn kdykoliv požádat o jejich opravu či si od prodávajícího vyžádat písemné potvrzení o rozsahu a účelu zpracování osobních údajů. Kupující je oprávněn kdykoliv a s okamžitou platností požádat prodávajícího, aby vymazal veškeré osobní údaje kupujícího (s výjimkou osobních údajů spravovaných na základě zákonné povinnosti prodávajícího), které na základě uzavření této smlouvy získal. Osobní údaje dle této smlouvy budou zpracovány po dobu trvání práv z této smlouvy nebo po dobu stanovenou zákonem (účetní a daňové zákonné povinnosti).

5. Závěrečná ujednání

Účinnost těchto obchodních podmínek nastává dnem jejich zveřejnění na internetovém obchodě a jsou v příslušném znění závazné pro veškeré objednávky učiněné tímto dnem, jakož i později. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky. Nové znění obchodních podmínek prodávající uveřejní na internetovém obchodě, čímž dojde ke zrušení platnosti předchozích obchodních podmínek.

0 ks
Košík: 0,00